English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

8.10.12

"Το blog του V@ssili" το διαβάζουμε, μας αρέσει και σας το προτείνουμε!

Ελάτε να γνωρίσουμε ένα ακόμα αξιόλογο ιστολόγιο, συντάκτης του είναι ένας μαθητής της Β' Λυκείου!
Πρόκειται για το προσωπικό blog του Βασίλη Χ. Αντώνενα απο το Αλιβέρι Εύβοιας.
Ένα μεγάλο μπράβο στην άψογη προσπάθεια του και τα τέλεια άρθρα που παρουσιάζει.
"Τόπο στα νιάτα λοιπόν"!

Ας δούμε τι λέει ο ίδιος ο Βασίλης για το blog του:

"Αγαπητοί Αναγνώστες,

Καλώς ήρθατε στο blog μου. Ονομάζομαι Βασίλης Αντώνενας και κατάγομαι από το Αλιβέρι της Εύβοιας. Είμαι μαθητής της Β' Λυκείου στο 1ο ΓΕΛ Αλιβερίου. Το blog του V@ssili δημιουργήθηκε στις 6 Μαΐου του 2010 και άρχισε να λειτουργεί με τη σημερινή του μορφή στις 18 του ίδιου μήνα. Μέσω του blog προσπαθώ να μοιραστώ μαζί σας διάφορα θέματα που αφορούν όχι μόνο την επικαιρότητα άλλα το σχολείο και άλλα. Μη διστάσετε να μου στείλετε e-mail σε περίπτωση που συμφωνείτε ή διαφωνείτε με τα άρθρα μου ή έχετε κάποιο θέμα το οποίο κρίνετε πως πρέπει να αναφερθεί στο blog μου. Για να το κάνετε αυτό, κάντε κλικ στο σύνδεσμο "Επικοινωνία", στα δεξιά της οθόνης σας. Καλή περιήγηση.
Να 'στε καλά!!!

Φιλικά,
Βασίλης Χ. Αντώνενας"

Για να το επισκευθείτε πατήστε εδώ:
Το blog του V@ssili
http://vassilis-blog.blogspot.gr/

Τα διαβάζουν πολλοί