English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

18.5.12

Βρε Συμπεθέρα, έχω μια δεξιά απορία.

Άφησέ με συμπεθέρα, κρυώνω όλη μέρα. Η κυρα Κούλα απέναντη, το άναψε το καλοριφέρ! Κι εγώ απ'το κρύο που μας ήρθε ξαφνικά, έχω μια δεξιά απορία.  Ο Αντωνάκης όταν λέει οτι "βάζει το εμείς πάνω απο το εγώ", εννοεί κι εμένα κι εσένα, ή μόνο την Ντόρα τον Μάνο τον Γιώργο και τα άλλα παιδιά;; Διότι βρε συμπεθέρα, νιώθω σαν να πηγαίνει σε αγώνα μπάσκετ με τον Πινόκιο (ναι, τον Τσίπρα εννοώ), και πρέπει εσύ κι εγώ να κάνουμε τις μαζορέτες. Κι είμαστε βρε συμπεθέρα σε ηλικία για να φοράμε πανάκια που καλύπτουν μόνο τον μισό κώλο και να κουνιόμαστε;; Θα μας φύγει το γοφάρι!
Μήπως καλύτερα να μας επιστρέψει τις συντάξεις μας και να δώσει στα νέα παιδιά όραμα και δουλειές;;
Μα κάτι απορίες που'χω κι εγώ όμως.. Αφού το ξέρουμε πολύ καλά οτι όχι μόνο ΔΕΝ θα γίνουν αυτά, αλλά θα μας βάλουν να πληρώσουμε κι άλλα, κι άλλα, κι άλλα, κι άλλα..
Κουράγιο συμπεθέρα, αντέξαμε 2 παγκόσμιους πολέμους, στον 3ο που ξεκίνησε  θα λυγίσουμε;;
Θα σε πάρω αργότερα να με πεις τη συνταγή για το γαλακτομπούρεκο!

Τα διαβάζουν πολλοί