English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

7.10.11

Τα απομνημονεύματα της τριχός μου


Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου στο κεφάλι  αυτό έχω δει και έχω ακούσει τόσα που είναι να καραφλιάζεις,πράγμα που δεν με συμφέρει. Η "κεφαλή" αυτή είναι φωνακλού και βωμολόχα πολλές φορές.Προχτές τα έβαλε με τον χασάπη.
Μα είναι δυνατόν μέσα σε 1,5 μήνα 2 φορές αύξηση; είπε
του έφερε το κρέας στο άδειο από τρίχες κεφάλι και έφυγε...τι άκουσε μετά το όνομα του χασάπη δεν λέγεται.
Εκεί που άρχισα να προβληματίζομαι σοβαρά ήταν όταν διάβαζε το εκκρεμές του Φουκώ.Το διάβαζε το ξαναδιάβαζε η" κεφαλή" και δώστου να γελάει,αν είναι δυνατόν.Και τι διάβαζε δηλαδή;Αηδίες ...να διαβάστε το απόσπασμα και θα καταλάβετε.
Απόσπασμα από το εκκρεμές
,Η Υγροτομία δεν αποτελεί τομέα,αποτελεί επιμέρους θέμα,όπως και η Μητραδελφοχαιρετιστήρια Μηχανική και η Τριχοκατάβαση,ανήκουν όλες στον τομέα της Τετρατριχεκτομίας.
-Τι είναι Τετραχρ...αποτόλμησα.
-Είναι η τέχνη του να κόβεις την τρίχα στα τέσσερα.Ο τομέας αυτός περιλαμβάνει τη διδασκαλία άχρηστων τεχνικών,παραδείγματον χάριν η Μητραδελφοχαιρετιστήρια Μηχανική σε διδάσκει να κατασκευάζεις μηχανές για να χαιρετάς την Θεία σου.Δεν είμαστε βέβαιοι αν στον τομέα αυτό θα πρέπει να εντάξουμε και την Τριχοκατάβαση,που είναι η τέχνη του να την γλυτώνεις παρά τρίχα και δε μου φαίνεται εντελώς άχρηστη.
Εγώ με τεντωμενες τις αισθήσεις μου όλες να προσπαθώ να καταλάβω γιατί να γελάει τόσο όταν αναφέρονταν στην ΤΡΙΧΑ.
Δηλαδή η τρίχα δεν έχει αξία;Δεν ζεσταίνει το σώμα τον ζώων δεν κοσμεί το κεφάλι;Και γιατί συνέχεια να λένε τρίχες,τρίχες κατσαρές,σαν την τρίχα στο ζυμάρι.Επιτέλους οι τρίχες είναι χρήσιμες.Χαρίζουν ομορφιά,χάρη...
Ένα άλλο που με ανησυχεί είναι όταν τσατίζετε η "κεφαλή".Στην κυριολεξία δεν θέλω να είμαι αυτό το πλάσμα με το οποίο έχει θυμό.Και ξανάρχομαι στον χασάπη...μου τον θυμίζει ,κατακρεουργεί.Προχτές πήγε κάποιος να ανταλλάξει χειραψία μαζί της.Του λέει:Μια καλημέρα είναι αρκετή,δεν ανταλλάσω χειραψίες ανευ λόγου και μάλιστα με κοπριές.
Προς στιγμή δεν ήξερα που να κρυφτώ,ρωτάω την διπλανή μου και μου λέει προσπάθησε να μην ανατριχιάσεις και σε δεί.
Τρόμαξα και κάθησα ήσυχη.Ισως να φαίνεται τρομάκτική και εφιαλτική η "κεφαλή" μου αλλά περνάω καλά.Τραγούδια,νοστιμιές,βόλτες,γέλια,γέλια,γέλια.
Να σήμερα μιλούσε στο τηλέφωνο και άμα το πιάσει το ξεχνάει στο αυτί.Ευτυχώς μένω μακριά.Ακούει ιστορίες και ξεκαρδίζετε.Λέει και τα δικά της.Καιρός τώρα όμως είναι προβληματισμένη να πω,θυμωμένη να πω μα πως να το πω...
Νευριάζει με τις "τρίχες" όπως λέει του καθενός.Ασε που τον ΓΑΠ τον περνά γενεές 1014,και λέει λέει λέει και κάνείς δεν της απαντά.Γιατί;Γιατί κανείς δεν κάνει αντίλογος με την "κεφαλή";Τι να πω;Την τρέμουν την φοβούνται ...ίσως και να την σέβονται.Άλλωτε μένει ώρες αμίλητη διαβάζει και ακούει ράδιο.Σκέφτομαι μήπως συμβαίνει κάτι.Την ρωτούν τι έχει και εκείνη απλά απαντά.Τίποτα προτιμώ να μασάω παρά να μιλάω.Σοφό δεν λέω αλλά είναι ακράιες οι καταστάσεις ...η του υψους η του βάθους.
Αχ αυτό που σκέφτομαι είναι η στιγμή που θα έρθει να αποχωριστώ την "κεφαλή".Θα έρθει το πλήρωμα του χρόνου για μένα.Θα πέσω στον ώμο ,θα αργοσβήσω και θα αποχωριστώ την "κεφαλή "μου.

Τα διαβάζουν πολλοί