English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

20.7.13

Το πεπόνι μειώνει τις πιθανότητες καρδιακών προσβολών και εγκεφαλικών

Η ουσία αδενοσίνη που περιέχει το πεπόνι (τη βρίσκουμε και στα κρεμμύδια και στο σκόρδο και στα μανιτάρια), διαθέτει αντιπηκτικές και αντιθρομβωτικές ιδιότητες και επομένως μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιαγγειακών νόσων. Το πεπόνι βοηθά στην αραίωση του αίματος, μειώνοντας τις πιθανότητες καρδιακών προσβολών και εγκεφαλικών.

Το πεπόνι είναι επίσης πλούσιο σε καροτινοειδή, μια από τις σημαντικότερες ομάδες διατροφικών θρεπτικών ουσιών που προστατεύουν από τον καρκίνο.

Περιέχει διπλάσια ποσότητα αντιοξειδωτικής βιταμίνης C από το λάχανο και περισσότερη από το χυμό πορτοκαλιού και -επιπλέον- φυλλικό οξύ, βιταμίνες του συμπλέγματος Β και ίνες.

Ένα φλιτζάνι πεπόνι Cantaloupe περιέχει 3 mg καροτίνης, που μετατρέπεται από τον οργανισμό σε 5.160 ΙU βιταμίνης Α. Για να διπλασιάσεις τα οφέλη, πρόσθεσε στο πρωινό σας πεπόνι με μέλι. Περιέχει βιταμίνη Α (19%/100gr), η οποία είναι σημαντική για καλύτερη όραση και αποτελεσματικότερη άμυνα σε μολύνσεις καθώς ενδυναμώνει τα λεμφοκύτταρα του οργανισμού.

Ακόμη:
  1. Έχει λίγες θερμίδες.Τα 100 γραμμ. πεπόνι έχουν μόλις 34 θερμίδες, ενώ είναι από τα φρούτα με την υψηλότερη περιεκτικότητα νερού -90%.
  2. Αποτελεί φυσικό ελιξήριο για όμοφφο δέρμα, καθώς περιέχει βιταμίνη C, που συμβάλλει μεταξύ άλλων στη σύνθεση του κολλαγόνου.
  3. Είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικές ουσίες που ονομάζονται καροτενοειδή, τα οποία μπορούν να βελτιώσουν ακόμη και την εικόνα της κυτταρίτιδας στο σώμα.
  4. Μειώνει την πίεση του αίματος και τη χοληστερόλη και προστατεύει από διάφορους τύπους καρκίνου και καρδιαγγειακά νοσήματα.
  5. Δίνει ενέργεια και διάθεση για καλοκαιρινές εξορμήσεις, με τις βιταμίνες Β1 θειαμίνη και Β3 Νιασίνη να τονώνουν τον οργανισμό.
  6. Είναι πλούσιο σε κάλιο, λειτουργεί κατά συνέπεια κατά του φουσκώματος.
  7. Έχει διουρητική δράση (λόγω του υψηλού ποσοστού νερού που εμπεριέχει).
  8. Εμπεριέχει επίσης φώσφορο, μαγνήσιο, ασβέστιο και ψευδάργυρο.
Συμβουλή:
Όταν το κόβετε, ιδανικά θα πρέπει να το καταναλώνετε αμέσως, διαφορετικά καταστρέφονται οι βιταμίνες του.

Στο e-mail σου τα νέα άρθρα

Τα διαβάζουν πολλοί