English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

5.2.13

4 διατροφικές παγίδες...

1. Ξεκινάς δίαιτα και επικεντρώνεσαι στις τροφές που δεν μπορείς να φας
Αντί να εστιάζεις την προσοχή σου σε όσα δεν σου επιτρέπεται να τρως, επικεντρώσου στις τροφές που είναι μέσα στο πλάνο σου. Και όχι μόνο αυτό: οφείλεις να προσπαθήσεις να βρεις τρόπο να κάνεις γευστικά μεν, light δε ακόμα και τα πιο αδιάφορα πιάτα. Ένα στήθος κοτόπουλο στη σχάρα για παράδειγμα, μπορεί άμεσα να νοστιμίσει με μπαχάρια και σάλτσα μουστάρδας (η μουστάρδα είναι μια χαρά επιτρεπόμενη) σε συνδυασμό με μια σαλάτα περιχυμένη με σος βαλσάμικου και πορτοκαλιού και λίγα κάσιους.

2. Επικεντρώνεσαι στο να κόψεις θερμίδες και όχι στο να κάψεις θερμίδες
Κάθε φορά που κάνεις μια επιλογή που αφορά την μάχη που δίνεις με το αδυνάτισμα, οφείλεις να σκέφτεσαι το πολύ και όχι το λιγότερο. Αντί να λες ότι πρέπει να καταναλώσεις λιγότερο αλκοόλ για να εξοικονομήσεις κάποιες θερμίδες, σκέψου εναλλακτικά πως θα γυμναστείς για να κάψεις περισσότερες θερμίδες ή ακόμα καλύτερα πόσο συχνά θα καταναλώσεις τα γεύματά σου για να δουλεύει ρολόι ο μεταβολισμός σου και να χάνεις κιλά!

3. Τρως αλλά ταυτόχρονα σερφάρεις στο ίντερνετ, μιλάς στο τηλέφωνο
Όσο δεν συγκεντρώνεσαι στο φαγητό σου και στην απόλαυσή του αλλά αποσπάσαι σε άλλες δραστηριότητες, κινδυνεύεις να καταναλώσεις 30-50% παραπάνω τροφή, έστω κι αν μιλάμε για γεύματα διαίτης. Ακόμα κι αν βάλεις στο πιάτο σου, όση ακριβώς τροφή χρειάζεται, το να μην αφεθείς στην χαρά του φαγητού, θα σε κάνει σύντομα να πεινάσεις αφού ο εγκέφαλος δεν θα πάρει ποτέ το μήνυμα του κορεσμού!

4. Βαριέσαι και λες, τι να κάνω, να μασουλίσω κάτι
Έχει ιδιαίτερη σημασία να κρατήσεις το στόμα σου απασχολημένο τις στιγμές που πεινάς επειδή δεν έχεις κάτι να κάνεις ή έχεις άγχος. Πάρε τηλέφωνο οποιονδήποτε και αρχίστε το κουτσομπολιό κλπ. Ή βάλε μουσική και ξεκίνα να τραγουδάς.
Αν τελικά δεν κρατιέσαι άλλο και πρέπει οπωσδήποτε να μασουλήσεις κάτι, μάσα μια τσίχλα, ή ένα μικρό σνακ που να μην έχει ζάχαρη και να είναι χορταστικό. π.χ. 10αμύγδαλα, λίγο αγγουράκι ή καροτάκι σε μπαστουνάκια, είναι ιδανικές εναλλακτικές επιλογές. Ταυτόχρονα, κρύψε από το οπτικό σου πεδίο τους πειρασμούς ή καλύτερα μην τους βάλεις καν στο ντουλάπι ή το ψυγείο σου.

http://www.e-go.gr

Στο e-mail σου τα νέα άρθρα

Τα διαβάζουν πολλοί