English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

26.5.12

Βρε Συμπεθέρα, ο Αντωνάκης πρώτος στις δημοσκοπήσεις. Φεύγω για Νέα Υόρκη!

Κι εκεί που έπινα τον καφέ μου συμπεθέρα και βούταγα κάτι ωραιότατα κουλουράκια κανέλας που έφτιαξα χθες, έρχεται τρέχοντας και φωνάζοντας ο Τάκης, οτι ο Σαμαράς είναι πρώτος σε όλες τις δημοσκοπήσεις! Και γιατί χαίρεσαι τόσο, τον ρωτάω. Δεν ξέρω αλλά ένιωσα μια ανακούφιση, μου απαντά.
Ε, όπως καταλαβαίνεις συμπεθέρα, ετοίμασα κι εγώ τις βαλιτσούλες μου και φεύγω για Νέα Υόρκη. Τι εννοείς τι θα πάω να κάνω εκεί; Μόνο σε τέτοια απόσταση θα γλιτώσω απο τα καθημερινά γλέντια που θα κάνει ο Τάκης. Διότι τόση χαρά είχε να νιώσει απο τότε που ανακαινίσαμε το μπάνιο με εκείνα τα ωραία σομόν πλακάκια. Και θα με έχει όλη μέρα στην κουζίνα να ψήνω πίτες και φαγητά, να ετοιμάζω μεζέδες και γλυκά, για να κερνάει όλο τον κόσμο. Α παπαπαπαπα, δεν κάθομαι να τυραννηθώ, ήδη πήρα τηλέφωνο και την Κίτσα και της είπα να έρχεται να μου ποτίζει τις γλάστρες. Ίσως συναντήσω και τους πάντα άεργους τουρίστες ΓΑΠ & Πινόκιο (ναι τον Τσίπρα εννοώ), σε κάνα αεροδρόμιο.
Τι θες να σε φέρω απο το Αμέρικα συμπεθέρα;

Τα διαβάζουν πολλοί