English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

16.5.12

Βρε Συμπεθέρα, πάλι ο κάθε Πικραμένος στην καρέκλα;;

Άστα συμπεθέρα, δεν είναι κατάσταση αυτή. Που'ναι εκείνα τα ωραία χρόνια που'χες λουλούδια μεσ'τα μαλλιά και πρωθυπουργό να σε κυβερνά.
Δηλαδή η κατάσταση θυμίζει φακιές που πιάσανε στον πάτο της κατσαρόλας. Μα να βάλουν για υπηρεσιακό πρωθυπουργό κάποιον με όνομα "Πικραμένος";; Βέβαια συμπεθέρα θα έχεις δίκιο αν μου πεις οτι θα μπορούσε να είναι και χειρότερα και να έχει όνομα "Μητσοτάκης".
Και με τι μούτρα θα δω τώρα εγώ τον Τάκη, που πικραμένο τον ανέβαζα, πικραμένο τον κατέβαζα; Διότι θα μου το τρίψει στα μούτρα και θα έχει δίκιο!
Πάντως εγώ ετοίμασα την βαλιτσούλα μου, ναι βρε συμπεθέρα, την καλή την δερμάτινη που αγόρασα απο τον κυρ Μήτσο το '63, κι ετοιμάζομαι να φύγω.
Τι εννοείς που θα πάω;; Πουθενά, αλλά επειδή θα μου πάρουν το σπίτι εις το όνομα της αριστερής διακυβέρνησης, ετοιμάστηκα, μη φύγω και χωρίς βρακί! Έβαλα μέσα και το κέντημα για την τηλεόραση, αυτό χρειάζεται πάντα και παντού.
Άντε, σε αφήνω τώρα, να δω αν κυβερνιέμαι καλά απο τον Πικραμένο, θα σε πάρω αργότερα να με πεις την συνταγή του κέικ μπανάνας.

Τα διαβάζουν πολλοί