English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

22.8.11

Αμπελοφιλοσοφίες...

Κακός είναι ο άνθρωπος που του αρέσει να ντροπιάζει τους άλλους.
Φρήντριχ Νίτσε, 1844-1900, Γερμανός φιλόσοφος

Η φιλοσοφία του σκύλου: αν δεν μπορείς να το γαμήσεις ή να το φας, τότε κατούρα το.
John Jenkins,

Από όλους τους κακούς, οι θρήσκοι κακοί είναι οι χειρότεροι.
C.S. Lewis, 1898-1963, Ιρλανδός Συγγραφέας

Στα δέκα άτομα που μιλούν για σένα, τα εννιά θα πουν κάτι κακό και το ένα θα πει κάτι καλό, με κακό τρόπο.
Antoine Rivarol, 1753-1801, Γάλλος Γνωμικογράφος

Η βαναυσότητα, όπως κάθε άλλη κακία, δεν χρειάζεται κάποιο κίνητρο, έξω από αυτήν την ίδια. Χρειάζεται μόνο ευκαιρία.
George Eliot, 1819-1880, Αγγλίδα συγγραφέας

Δεν είμαι από τους τύπους που παθαίνουν έλκος. Εγώ προκαλώ έλκη στους άλλους.
Ed Koch, γ. 1924, Αμερικανός, τ. Δήμαρχος ΝΥ

Από τη στιγμή που σε απασχολήσουν τα καλά και τα κακά των συνανθρώπων σου, ανοίγεις μια πόρτα για να μπει μέσα η κακία. Το να ελέγχεις, να ανταγωνίζεσαι και να κριτικάρεις τους άλλους σε αδυνατίζει και σε νικά.
Morihei Ueshiba, 1883-1969, Γιαπωνέζος ιδρυτής του Aikido

Ήμουν λυπημένος που δεν είχα παπούτσια, μέχρι που συνάντησα κάποιον που δεν είχε πόδια. Τότε του είπα: "μήπως έχεις τίποτα παπούτσια που δεν σου χρειάζονται;"
Steven Wright, γ. 1955, Αμερικανός ηθοποιός

Όποιος μισεί τα παιδιά και τα ζώα δεν μπορεί να είναι και τόσο κακός.
W.C. Fields, 1880-1946, Αμερικανός ηθοποιός & συγγραφέας

Σκύλος γενού και δάγκανε, άμα θέλεις να σαι κάτι.
Κώστας Βάρναλης, 1883-1974, Ποιητής

Μ' αρέσει να βασανίζω τα φυτά μου ποτίζοντάς τα με παγάκια.
Steven Wright, γ. 1955, Αμερικανός ηθοποιός

Είμαι απαλλαγμένος από προκαταλήψεις. Μισώ τους πάντες εξίσου.
W.C. Fields, 1880-1946, Αμερικανός ηθοποιός & συγγραφέας

Όταν είμαι καλή, είμαι πολύ-πολύ καλή. Όταν είμαι κακιά, είμαι καλύτερη
Mae West, 1892-1980, Αμερικανίδα ηθοποιός

Αχ βρε Λαυρέντη, μόνο εγώ ήξερα τι κάθαρμα ήσουν.
Μανόλης Αναγνωστάκης, 1925-2005, Ποιητής

Τα διαβάζουν πολλοί